Försöka...

Iband får jag en såndär "nujääävlar-känsla" och tänker att jag klarar det här. Så försöker jag mig på att få igång något med min pojkvän, men som vanligt sätter han stopp för det med en gång genom att skämta bort det, komma med någon undanflykt eller bara säga SLUTA! Det är inte det bästa för min sexuella självkänsla (som redan är på noll) vill jag lova. Här försöker man vara sexig och förförisk och känner sig sjukt modig för att man faktiskt tänker göra ett försök. Så pissar någon bara på det rakt av! Blir ledsen, skamsen, besviken, irriterad och förbannad... men man får väl komma ihåg att det inte bara är jag som blivit rubbad av alla dessa år av sexdepp. Önskar bara att han också vågade försöka, det kommer aldrig hända något om vi bara tränger undan allt som vi gjort under de senaste 7 åren.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det här är så jävla jävligt, jag har också vestibulit av rang och det drar verkligen ner livet i en jävla ångestgrotta. Det är nog som det, har haft Ocd och ryggproblem i tio år, det kunde vara nog. Livet är smärta! Framför allt.

2016-02-07 @ 18:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0