Följdfrågor...

Jag har tappat räkningen på vilket år jag är inne på nu. 8:e eller 9:e.... Måste försöka söka hjälp på något vis igen, men det tar emot....vill inte sitta och böla framför någon främling som ska raffsa mig mellan benen. Men jag måste, jag är ett vrak inombords...alldeles sönderäten av alla års depression som gnagit stora hål bröstkorgen.
 
Jag försökte hinta lite till någon random barnmorska häromdagen när jag skulle förnya recept och hon undrade hur pillrerna funkade för mina slemhinnor. Då nämnde jag att jag har vestibulitproblem och inte hade märkt skillnad åt något håll, men att de var okej för mina humörsvängingar. Hon tittade lite besvärat och ledsamt på mig och sen.....INGENTING! Ingen följdfråga om jag fick vård eller hjälp, hur jag mådde, hur länge jag haft problem. Inte ett knyst sa hon, men skulle jag ha gått upp ett hekto eller min farbrors katt hade haft hjärtattack då skulle det kommit 755 följdfrågor på momangen!
 
Att jag ens öppnade käften om att jag har vestibulit är liksom guldmedaljsstatus i mitt liv...och enda anledningen till att jag tvingade fram det erkännandet var för att jag hoppades att hon skulle fråga, de annars så vanliga, följdfrågorna så att jag kanske kunnat få någon slags hjälp på något vis utan att behöva boka en tid till någon för att sitta där som ett fån och försöka förklara att: "jag har ont i fittan och är helt jävla förstörd i huvudet över det"! Men vestibulit var tydligen ett för jobbigt ämne så det fick räcka med ett besvärat ansiktsuttryck.
 
Fan, och ikväll har jag blivit medbjuden att se Fifty shades of Grey på bio....och jag kommer bryta sönder och samman inombords. Jag har läst böckerna (självplågeri ja!!!) och jag vet vad som väntar. Jag kommer antagligen gråta floder när jag kommer hem och min pojkvän har tillochmed bett mig att inte gå. Men jag vill inte behöva sitta hemma ensam i soffan en fredagkväll när de andra går på bio pga av fittan och hjärnan. - Nej, jag kan inte följa med för jag blir ledsen när jag ser kära par och sexcener (och allt annat oxå för den delen)!
 
Fuck allt, jag är så mördande, förtärande trött på detta!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du läst byron katie och the work ? Googla. Det är därför jag lever vidare. Kr

2015-04-16 @ 12:30:06
Postat av: Anonym

Har du läst byron katie och the work ? Googla. Det är därför jag lever vidare. Kr

2015-04-16 @ 12:30:07
Postat av: Anonym

Har du läst byron katie och the work ? Googla. Det är därför jag lever vidare. Kr

2015-04-16 @ 12:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0