Same fucking old...only a bit worse.

Haha, det är nästan komiskt att jag peppar upp mig och tänker: nu jävlar, denna gång ska det gå. Bara för att tryckas ner i skorna 1000 gånger hårdare än innan. Borde jag inte ha lärt mig nu efter typ 6 år att jag inte kan ha sex? Nu har det ju dessvärre gått så långt att jag inte ens kan tillfredställa min pojkvän på något vis utan att jag bryter ihop och känner mig värdelös, äcklad, arg, uppgiven, avundsjuk och bara helt jävla hopplös.
 
För någon vecka sa jag det rätt ut till honom: Vi kan inte ha någon form utav sexuell kontakt för jag klarar ju uppenbarligen inte av det och som det känns nu och som det har känt de senaste åren så kommer jag aldrig att kunna ha det. Tror ni att han är lockad att leva med mig resten av livet?? Börjar fundera på att lämna honom så att han slipper leva med en deprimerad ofrivillig nunna och jag slipper känna mig lika tyngd och deprimerad av alla besvikelser och irritationer som vårat sexlösa förhållande påminner om. 
 
Jag borde söka hjälp igen, men bara tanken av att sitta där igen med någon man inte känner och behöva rabbla den här smörjan om och om igen gör att jag vill gå och gömma mig i ett mörkt hörn. Jag vill bara kunna stänga av min hjärna..rakt jävla av!!

Kommentarer
Postat av: sara

Kära du,
Samma problem här.
Min enda tröst är alla de andliga mästarna; Tolle, Osho, Byro. katie.
Kanske du kan hitta tröst?
Hör av dig o du vill. Jag har haft detta i 5 år. Är det dags att göra någon...kampanj.? Något bör ju göras.

Kram en syster

Svar: Härligt att du har funnit någon slags tröst i alla fall! =) Är inne på mitt 8:e år nu och måste börja försöka skaffa någons slags hjälp eller vård igen. Suck!
L.

2014-03-04 @ 00:51:48
Postat av: B

Detta är första gången jag har hört någon beskriva EXAKT det jag själv upplevt i snart 10 år. Det blir inte lättare av att sjukvården i princip skiter i en. Jag håller på med att söka hjälp IGEN men har inte höga förväntningar längre, det känns rätt jävla hopplöst för min del. Håller med i föregående kommentar, något bör göras....

Svar: Ja vi är inte ensamma, men med tanke p hur osynligt detta problem verkar vara så känns det oftast som om man är helt jävla ensam på hela planeten om detta. Jag önskar dig all lycka till med dina problem!
L.

2014-04-12 @ 22:17:15
Postat av: Angelica

Jag lider av vestibulit även smärtor i vardagen. Sambo med en bra kille som bryr sig om mig och lyssnar på mig ifall jag inte vill ha sex. Jag bröt ihop i början av vårt förhållande och tänkte "detta kommer inte gå, jag är värdelös". Idag ser jag vårt sexliv med sexlust då vi enbart bara har oral och analsex vilket funkar för oss båda. Jag leker porrstjärna och min kille uppskattar det! :)

2014-05-23 @ 00:44:11
Postat av: Angelica

Jag lider av vestibulit även smärtor i vardagen. Sambo med en bra kille som bryr sig om mig och lyssnar på mig ifall jag inte vill ha sex. Jag bröt ihop i början av vårt förhållande och tänkte "detta kommer inte gå, jag är värdelös". Idag ser jag vårt sexliv med sexlust då vi enbart bara har oral och analsex vilket funkar för oss båda. Jag leker porrstjärna och min kille uppskattar det! :)

Svar: Det låter ju superhärligt! Tyvärr har jag själv brutit ihop under hela mina 8 år av detta helvete och jag karar av någon typ av sexuell kontakt..inte ens hångel. =/
L.

2014-05-23 @ 00:44:12
Postat av: Amanda

Hej!
Vet inte om du är kvar på denna bloggen. Jag har tagit mig ur helvetet(vestibulit). Pratar mer än gärna om det med dig om du vill!

Mvh Amanda

Svar: Bryter ihop av solskenshistorier om hur folk har blivit bra. Men jag är glad för din skull. =)
L.

2014-10-03 @ 21:19:36
Postat av: Amanda

Hej!
Vet inte om du är kvar på denna bloggen. Jag har tagit mig ur helvetet(vestibulit). Pratar mer än gärna om det med dig om du vill!

Mvh Amanda

2014-10-03 @ 21:19:38
Postat av: Anonym

Hej! Har du hört talas som alvarssons mottagning på Gotland? Jag skulle annars rekommendera dig att söka vård där. In och läs på deras hemsida! Googla alvarsson, vestibulit. Jag har varit där på behandling och fåt väldigt bra bemötande. Ingen som säger till en att det sitter i ens huvud. Lycka till! Jag pratar gärna med dig mer om du vill veta mer.

Svar: Tack för tipset, men jag bor i Stockholm så det blir lite omständigt att ta sig ända till Gotland.
L.

2014-12-31 @ 17:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0