Monster

Det är något fel uppe i huvudet på mig. Jag har ett monster inne i hjärnan som vill bråka, skrika och vara ledsen och deppig. Monstret letar minsta lilla fel som kan trigga mig och göra mig upprörd. Letar efter saker att bli arg eller ledsen över. Det maler konstant på med jobbiga tankar...dagar ut och dagar in. Hur mycket jag än har försökt kan jag inte få monstret i min hjärna att leka positiv. Jag är trött på att vara en deppig och sur gnällkärring vid 24 års ålder. 
 
Sen igår kväll har monstret varit extra på hugget. Jag stör mig på minsta lilla grej min pojkvän gör och blir besviken och ledsen bara av att se honom. Han påminner om allt jobbigt, allt som vi inte kan göra och ha pga mig. Hela kvällen och morgonen har vi bråkat....det finns så mycket saker jag skulle vilja säga och förklara lugnt och stilla så att han förstår, men det kommer bara ut som en massa piss och skit jag kastar runt mig. Mest av allt stör jag mig på att om jag inte tar upp problem så fortsätter bara skiten att rulla på i all evighet för han kommer aldrig aldrig aldrig ta initiativ till något som känns jobbigt och upprörande. Och jobbigt och upprörande är precis vad vestibulit- och depressionsproblem är. Spyr på livet just nu!

Kommentarer
Postat av: -

Hej, jag vill så gärna få kontakt med andra som lider av vestibulit.
Är du kvar?

2013-08-19 @ 17:41:21
Postat av: L

Jadå jag är kvar... bara inte haft något sug att uppdatera. =9

2013-08-20 @ 17:48:57
URL: http://vestibulitarskit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0