Jag önskar

Hela mitt väsen, allt jag är, varenda liten partikel av det som är jag önskar att få bli av med mina problem. Jag önskar så hårt att saker uppe i hjärnan lär slitas sönder och bröstkorgen braka samman tillslut. Jag hoppas och önskar från det att jag vaknar tills det att jag somnar på kvällen. Medvetet och omedvetet, ständigt närvarande. En konstant önskan som har genomströmmat vartenda hörn i min kropp de senaste 5 åren, om inte längre än så. 
 
Jag önskar att mitt underliv inte gjorde ont vid samlag
Jag önskar att min hjärna slutade tänka sorgsna, negativa och rädda tankar om sex
Jag önskar att jag kunde bli upphetsad av min pojkvän
Jag önskar att min pojkvän skulle våga visa att han vill ha mig sexuellt
Jag önskar att jag trivdes med min kropp
Jag önskar att vi hade en sexuell relation till varandra
Jag önskar att jag slutade skämmas av att kyssas, smekas och säga vad jag vill ha
Jag önskar att jag inte blev så arg, elak och deprimerad
Jag önskar att min pojkvän vågade ta initiativ och inte gav upp så lätt
Jag önskar att jag kunde njuta av sex
Jag önskar att jag slapp känna allt dåligt samvete
Jag önskar att all min ångest försvann
Jag önskar.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0