I'm depressed and I know it!!

Den här bilden är så jävla jag...det är mitt liv!!! Livet suger många dagar i veckan och för det mesta så trycker jag undan skiten, ler och ser glad ut för omvärlden. Men idag orkar jag inte leka duktig och glad. Jag visade tillome mitt ledsna humör inför min mor, något som i princip aldrig händer då jag inte gillar när hon känner oro och ångest över mig. (Skulle aldrig komma på tanken att berätta för henne om mina fittproblem och all annan deppskit) Nä, idag tänker jag låta mig själv vara deppig och gå in och lägga mig i sängen och läsa ända tills jag ska åka och träna ikväll. Av träningen kommer jag bli glad igen, det vet jag..men fram till dess så tänker jag inte låtsas hålla uppe nåt jävla humör som inte finns. Jag vet mycket väl att det inte blir bättre av att stänga in sig och dega, att jag borde sysselsätta mig med någonting för att skingra tankarna, men jag pallar inte idag. Jag får leka stark och glad typ imorgon eller nåt istället. 

Kommentarer
Postat av: Mia

Det är en tröst att läsa om liknande upplevelser som man själv går igenom <3 tack att du delar med dig, kika in i min värld om du behöver känna samma sak någon gång: http://vestibulithelvete.blogspot.se/

Kram
Mia

2012-11-27 @ 22:19:28
URL: http://vestibulithelvete.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0