Never ending circle

Jahapp.. då va man här igen. Jag har helt tryckt vestibuliten ur livet i ett bra tag. Inte ur hjärnan såklart för det går inte, men jag har inte pratat om den med någon och inte jobbat någonting med den för i ärlighetens namn känns det så otroligt värdelöst. Är innerligt trött på att få en fet käftsmäll varenda gång jag lyckats kämpa mig till en strimma hopp och sen gång på gång hamna på ruta ett igen mer deprimerad än jag var förut. Jag blir inte lycklig av att jobba med problemen och gå till någon och prata och öva.... och jag blir inte lycklig över att ge upp det helt. What to do!!??

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag kan nog inte hjälpa dig, vill bara säga att jag känner likadant som du! Ge upp det eller kämpa, det är frågan.

2012-02-17 @ 19:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0