Katastroftankar...nej tack!

Idag har det varit en dag bra på övningsfronten. Som vanligt blidde det i duschen det skedde eftersom vi brukar känna oss mer nära och intima där. Det bästa av allt var att det va han som föreslog det. <3

Nu när det nästan alltid går helt underbart bra att köra in hela kuken utan några större problem så har vi börjat kunna fokusera mer på varanda och det runtomkring just "försöka trycka in-delen". Pussas och ta på varandra, sånt som jag har megasvårt att slappna av med. Känns helt bäst att vi börjat öva på det nu för problemet med att vi aldrig gör sånna saker och att jag aldrig kan blitillräckligt avslappnad och kåt har alltid gjort att jag känt: Stor idé att öva på att föra in saker, för vi gör ändå aldrig något sexuellt och kommer därför inte ens komma till att kuken ska in.

En sak som verkligen slog mig idag är att jag blivit sjukt mycket bättre på att undvika katastroftankar. Idag när vi övade började det skava lite. För bara någon månad sen hade jag typ dött inuti och känt att: Nej, det här kommer aldrig bli bra, det har blivit sämre och jag kommer alltid ha ont. Idag stannade jag upp och smörjde in oss båda med lite mandelojla och körde vidare helt utan smärta. Att lyckas ändra på smärtan i kroppen är riktigt svårt, men att ändra tankarna uppe i huvvet är så sjukt mycket svårare. Känner mig så jävla nöjd att jag börjar kunna styra tankarna lite själv...tankar som förut deppade sönder hela mig.


Kommentarer
Postat av: Mika

Åh, va roligt att läsa! Sånt här ger hopp!

2011-11-26 @ 11:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0