Slemrosen

Det var inte igår man skrev nåt här. Har haft en riktig jävla deppig period med massa jobbiga saker både rörande vestibuliten och utanför. Har väl lite gett upp tanken på att vi någonsin ska kunna ha ett sexliv, men har ändå fortsatt att försöka öva och hoppas på att komma in i en positiv cirkel. En jobbig grej är att när vi väl övade mycket förut så gjorde det inte lika ont, men efter att vi övat ett par gånger så slingrar sig min pojkvän ur i flera veckor till nästa gång så att jag får öva själv med fingrar. Det ger liksom inget resultat om jag hela tiden måste backa tillbaka till fingrarna så nu hade jag tänkt beställa hem en halvtjock dildo som jag kan öva med själv eftersom det känns hemskt att tvinga min pojkvän att göra nåt han inte vill.

En bra grej som hände senast hos min "pratperson" var att jag fick en liten bok med bilder på kvinnors underliv med lite information och så. Jag har ju väldigt svårt för mitt eget underliv och tycker det är äckligt och pinsamt. Det kanske låter elakt och hemst, men efter att ha kollat på massa underliv i den där boken och sen tittat på mitt eget i en spegel så känner jag att det finns ju jävligt mycket äckligare än min egen. Min är faktiskt ganska liten och nätt om man jämför. Säkert elakt att jämföra så, men så är det iaf.

Framöver ska vi gå in mycket på min syn om sex och mitt underliv, alla äckelkänslor och dåliga tankecirklar. Vad det är som är pinsamt och allt sånt. Ett första steg är tydligen att bestämma mig för vad jag vill kalla min grej där nere. Jag brukar väl säga fitta, men det är mest när jag är förbannad på den och på vestibuliten och använder det liksom som en svordom och ett namn på mitt underliv i ett. Så nu ska jag komma underfund med vad jag vill kalla mitt lilla missfoster... muffen, slidan, vaginan, rosen, äcklet, fladdret, slemmet...haha nej juste det va de där onda tankarna som skulle bort.

Working on it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0