Årets sexy time är över

Igår kämpade jag min vilja fram och fick pojkvännen att våga ha lite sexy time. För första gången på över ett år gav han mig oralsex. Det kändes inte mycket och min hjärna försöker så desperat att bli av med de dåliga tankarna att det iaf bara slutar med att jag tänker en massa. Det blev väl lite småskönt efter ett tag så jag bestämde att vi skulle försöka stoppa in kuken och se vad som hände. Det kan ju inte bli värre nu när jag är någorlunda kåt och fuktigt tänkte jag lixom. Men jävlar vad fel jag hade, det gjorde ondare än vad det har gjort på mycket länge. Alltså fyfan vad det gjorde ont. Det hela slutade än en gång i ett massivt sammanbrott med tårar och ångest. Så nu lär det bli ungefär ännu ett år till nästa gång vi försöker oss på nåt sådant. Känns lagom kul att vara på exakt samma ställe som jag vart de senaste 4 åren efter att ha gått ett helt år i terapi. Ibland förstår jag bara inte vart jag ska ta vägen med alla mina ledsna känslor. Jag spricker fan snart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Kikade lite i din blogg och måste fråga hur det går till när du gör penetrationsövningar med din kille? Är du upphetsad då? Tycker du att det fungerar för dig?



Jag hoppas att det går bättre för dig snart!!! Vi har alla våra svackor..

2011-03-02 @ 17:51:51
URL: http://minvestibulit.blogg.se/
Postat av: Mia

Hej!



Jättebra blogg! Skriver själv om min kamp mot Vestibulit. Kom igen och debattera nu! "Om att ha sex mot sin vilja - och om kampen mot Vestibulit": http://www.miamakila.com/blogg/2011/03/24/att-ha-sex-mot-sin-vilja-lattare-gjort-an-sagt/ - kommentera på bloggen så jag får igång en debatt kring detta ämne!



Keep up the good work och kom ihåg att du inte är ensam/Mia

2011-03-24 @ 20:42:32
URL: http://www.miamakila.com/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0