Success

Just nu är jag inne i en ganska positiv period. Senaste gången vi övade gick det så sjukt bra att man knappt vågar tro det. Fatta att kunna ha en penis i sig och knappt känna den minsta brännande smärta. Det blev en mysig stämning i och med att jag kunde slappna av och kände mig glad.

Dessutom har vi nu börjat med de där lapparna i burken och det känns supermycket bättre mellan oss. Jag har ställt lapparna i köket så att man kan ta en lapp att läsa i smyg så att vi kan låtsas som om vi gör den andras önskesaker utan att lapparna finns.

En annan anledning till den positiva stämningen är att jag gått ner rätt mycket i vikt (har kämpat och kämpar hårt). Då känner jag mig alltid mycket snyggare och positivare vilket gör hela livet bättre.

Kanske mår jag oxå bättre för att jag följt min barnmorskas råd att börja ta mer på mig själv och försöka titta på och läsa sånt som kan skapa fantasier och upphetsning. Ofta blir jag väldigt ledsen av att titta på sexscener och sånt, men nu har jag kommit på ett knep som hjälper ibland. Jag försöker tänka när jag tittar på sexscener att det är som om jag bläddrar i en Ellos-katalog.  Precis som när man tittar på vilka tröjor som ser trevliga ut och som jag skulle vilja ha så tänker jag t.ex. att: "den där ställningen ska vi göra när jag blir frisk". Det funkar rätt bra.

Nu får vi hoppas att allt det positiva håller i sig så att jag slipper må så jävla dåligt som jag gjort så länge nu. Jag vet att det kommer att komma motgångar och dalar igen som kommer få mig att må piss, men just nu behöver jag verkligen må lite bra och samla på mig positiv energi. =)


Kommentarer
Postat av: vfittan

Jag gillar verkligen dina tankeövningar! Den där om Elloskatalogen, att man bläddrar omkring lite och tänker att "det där ska jag prova" - genialt!!

2010-11-22 @ 22:56:25
URL: http://vfittan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0