Progress

Jippi! Gårdagens träning tillsammans gick verkligen superbra. Det blev lixom en mysigare stämning än vanligt och det brände inte alls sådär som det brukar göra. Dock gjorde det ont på något annat konstigt sett inuti buken lixom. Som att det bara helt plötsligt tog stopp för att det var massa inälvor i vägen, fast han inte va inne särskilt långt. Men jag känner att huvudsaken är att det där jävla brännande och skärande knappt kändes alls. "Magontet" kan ju ha berott på vad som helst, och inte ha någonting med vestibulit-problemen att göra.

Och eftersom jag har så svårt att se mig och min pojkvän framför mig i en situation av njutningsfullt sex så försöker jag varje kväll innan jag somnar att inuti huvudet försöka föreställa mig och tänka på hur det skulle kunna se ut. Vad som skulle leda fram till det, vad jag skulle behöva och bara tänka på honom och mig tillsammans i en sexuell akt. Hoppas att det ska få mig att börja tro på att det faktiskt kan hända och börja känna riktig lust. En vacker dag SKA jag fanimej slippa den här skiten!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0