Öva öva öva

Nu börjar jag känna ångesten och nedstämdhet igen, men jag vet exakt vad det beror på. Jag och pojkvännen har inte övat på ett tag nu och då känner jag alltid att jag inte gör allt jag kan för att bli bättre. Jag skulle helst öva minst varannan dag, men min andra hälft är inte riktigt lika entusiastisk när det kommer till att öva. Inte kan jag ju våldta den stackars pojken..hehe. Nä men jag hoppas på att vi övar ikväll så att ångesten släpper igen för det har verkligen varit skönt att slippa må ruttet den senaste tiden.

Imorgon är det dags att åka till Södersjukhuset igen, båda 2 denna gång. Vi kommer antagligen följa upp det här med lapparna, kolla igenom anteckningarna från träningen och sen får vi se vad som händer mer. Det brukar alltid bli nån liten uppgift när man varit där. Ibland känns det supertaggat när man varit där  och ibland är man bara helt nere för att man är så trött att hålla på att kämpa med den här skiten. Hoppas på en taggad dag! =D

Kommentarer
Postat av: vfittan

Det är sjukt vad vi alla har likheter. Det är knäppt, men jag har verkligen också haft prestationsångest för att inte vara en "duktig patient", att inte göra övningarna tillräckligt ofta eller tillräckligt bra. Där hjälpte terapin faktiskt. Det är okej att ge sig själv lite slack ibland, "idag orkar jag inte, det är faktiskt ok.". När det inte längre är ännu en grej som jag borde, måste göra så är det enklare att göra det för att jag vill. Enklare att hitta vilja liksom. Och enklare att hitta rutiner för det. Så var det för mig =)

2010-11-27 @ 00:33:50
URL: http://vfittan.blogspot.com
Postat av: Amanda

Jag har precis förstått att jag har vestibulit. Är 20 år och har en grym pojkvän. Börjar gråta när jag läser din blogg för att jag är i samma sits.. Mår så jävla dåligt och jag känner mig så jävla värdelös. Hur fan ska man kunna vinna över vestibuliten???

Svar: Jag känner exakt samma sak....hade kunnat gjort vad som helst för att vinna bara ag visste VAD som behövde göras.
L.

2012-01-27 @ 09:32:00
Postat av: VestibulitÄrSkit

Tror inte jag är rätt person att fråga hur man vinner över detta för jag känner mig själv som den största förloraren i världen. Tråkigt att du oxå mår dåligt, men jag hoppas att det går bättre för dig än vad det gjort för mig. Kämpa på!! =)

2012-11-06 @ 14:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0