Ny uppgift

Sådärja! Nu har man klarat av ännu en tur till psykologen och det gick väl OK idag. Pratade i över en timme om min syn på mig själv, vad jag skulle behöva för att kunna ha penetrerande samlag och massa sånt. Eftersom min pojkvän inte ger mig nån sexuell bekräftelse alls så har jag fått i uppgift att bli mer intim med mig själv. Jag ska börja ta mer på mig själv, känna vad jag gillar och försöka tycka om min egen kropp. Jag blir äcklad bara av att tänka på det, men jag får försöka så bra det går. Jag har bara så oerhört svårt att se mig och min pojkvän någonsin komma till en sån situation där jag blev upphetsad. Det är väldigt svårt när det enda sexuella som finns i en relation är när jag tillfredsställer honom. Men men, jag tar tag i min lilla uppgift så får man hoppas på nåt slags underverk på den gemensamma sexuella kontakten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0