Lapp-projekt

Fyfan.. ännu en riktigt dålig dag. Jag och pojkvännen bara bråkar för att jag sitter som en deppig jävla deg i soffan och gör livet ruttet för båda två. Idag gjorde jag även det som man absolut inte ska göra om man känner sig nere... jag började googla runt på vestibulit. Att läsa massa bloggar, hemsidor och forum gör ALLTID att jag blir jätteledsen och med all sannolikhet sitter och bölar och mår dåligt resten av dagen. Tur för mig avbröt alla helgon och andar min deppighet då jag och familjen åkte till kyrkogården för att tända ljus. Så nu känns det lite bättre. Jag har även lyckats skriva ner några av de där förbannade lapparna som jag och min pojk ska skriva och lägga i en varsin burk. Vi ska skriva saker som vi skulle uppskatta om den andra gjorde för oss och så drar man en lapp ur den andras burk och försöker göra det som står på den. Jag antar att det är för att vi ska stärka bandet mellan oss och våga säga till den andra vad man vill ha..något jag är ytterst jättedålig på. Vi får se hur det går med det lilla projektet!

Kommentarer
Postat av: vfittan

Vilken bra övning, den där med lapparna! Känns som att alla par skulle ha nytta av den, V eller ej.

2010-11-07 @ 12:06:28
URL: http://vfittan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0