Dumma tankar

Vaknade upp med huvudvärk idag efter gårdagens gråtanfall. Nu har det gått över, men jag är fortfarande riktigt nere. Jag tror att det delvis kan bero på att jag inte har kunnat öva på länge pga att min mens strular och har hållit på längre än vanligt. Trots att det gör ont och att det är obehagligt att öva så känner man iaf att man gör något åt problemet och att det kanske ibland går åt rätt håll. Känner mig bara helt trött i hjärnan, som hela tiden både medvetet och omedvetet gnager runt på alla problem. Måste sysselsätta mig konstant om jag inte ska börja tänka och deppa mig själv, vilket jag ofta gör även om jag är sysselsatt. Det är precis som att min hjärna vill hitta saker att må dåligt över.

Men nu har jag luftat mig lite för dagen här i bloggen så nu får det vara bra med det. Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0