Djupdykning...

Idag tog jag mig i kragen och gick utanför hemmet för att inte sitta hemma och deppa ihop. Åkte och handlade lite saker, ett par skor bland annat. Förstår inte varför jag ska envisas med att stänga in mig själv och deppa när jag vet att jag inte alls mår bra av det. Det är precis som ett litet monster i mig som bestämmer att nu gör vi precis det som du inte alls borde göra. Så sjukligt!! Min pojkvän har sagt att ibland är det som om jag hade en liten djävul i mig... och det är sant. Det är vestibuliten som är min djävul.

Igår övade vi med 2 fingrar igen på första gången på nästan en månad. Som jag anade gjorde det ondare än vanligt då vi inte gjort det på ett tag. Men det känns endå bra att ha kommit igång med det igen. Det är alltid positivt för mig att känna att jag faktiskt gör nåt åt skiten.

På tisdag ska jag till min lilla "människa" igen och jag vet att den här gången kommer att bli jobbig. Vi ska gå på djupet med min syn på sex, min syn på mig själv och alla mina jävla psykiska ångestproblem som kan ligga bakom eller har åstadkommits av mina underlivsproblem. Jag får helt ont i magen bara av att tänka på det. Dessutom har hon försökt få mig att börja titta på erotiska filmer, vilket jag inte alls känner att jag kommer må särskilt bra av. Jag kan inte ens se ett påklätt par gå runt på stan utan att min hjärna fort som fan drar slutsatsen av att dessa två har en bra relation och har fint sex tillsammans och så deppar jag ihop. Fatta då om jag skulle behöva sitta och plåga mig igenom en film där jag får se 2 personer njuta av sex med varandra. Jag kommer dö i hjärtat!! Men men..vi får se hur det går. Det hon vill åstadkomma är nog att jag ska få fantasier och lust när jag tittar på det. Men alltså..fantasier och lust har man ju redan. Men hur mycket av det jag än har så hjälper ju inte det mig att ha sex..jag blir ju bara ledsen över att jag fantiserar om nåt som aldrig skulle kunna gå att göra. Min pojkvän och jag aldrig skulle hamna i den situtionen att vi skulle ha sex eftersom han inte vågar göra nåt och även om han vågade göra något så skulle min hjärna och kropp inte fungera som den är tänkt. Suck alltså..detta skulle ju bli ett positivt inlägg. =/

Kommentarer
Postat av: vfittan

Ha! Känner verkligen igen mig i att fantisera om hur lyckliga alla andra är och hur fantastiskt V-fritt sex de har.



Jag har själv svårt att slappna av inför erotiska filmer, däremot tycker jag böcker är enklare. Jag är inte så visuell av mig om man säger så, blir inte tänd av bilder. Då föredrar jag att läsa och föreställa mig en egen bild i huvudet. Kanske nåt för dig?

2010-11-16 @ 22:17:03
URL: http://vfittan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0