Välkomna tillbaka...

Jaha... nu har de konstiga bruna flytningarna kommit tillbaka igen. Har haft de 3 gånger nu och de är inte relaterade till min mens på nåt sätt. Det har förvisso känts som om en svampinfektion kan vara på ingång igen, men jag har aldrig haft problem med såna flytningar vid svamp förut så jag har ingen aning vad det är..och inte barnmorskan heller. Börjar bli riktigt trött på att det alltid är någonting som är fel. Det va längesen det kändes roligt och bra att göra nån av alla övningar jag pysslar med. När allt bara gör ont och kroppen bara sätter sig emot det hjärnan vill så dör man långsamt i själen. Jag känner att jag innerst inne lite smått ger upp fastän jag fortsätter försöka. 4 år av nästan konstant deppighet är inte lätt att få ur huvudet. Jag undrar bara hur många år till detta ska behöva ta....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0