Ett jävla avfallshål

Oj oj, här va det ju ingen vidare dokumentering. Jag har inte vart på topp den senaste tiden direkt. Får konstiga flytningar och blödningar av mina P-piller så det har bara kunnat övats 3 gånger och då gjorde det riktigt ont. Sista gången slappnade jag verkligen av allt vad jag kunde och då gjorde det så pass lite ont att min pojkvän kunde jucka tills han kom. Ganska länge helt enkelt = sved och brände som fan efteråt. Det kändes sexigt, men jag blev samtidigt ledsen för jag kände mig som ett jävla hål man tömmer sig i.

Vi var hos min "person" igår också och pratade. Hon tror att vi skulle kunna ha sex så som min "smärtsituation" ser ut nu, men så som min hjärna och våran sexuella relation är så skulle det aldrig gå. Vi kom inte fram till nåt bra sätt som skulle kunna lösa det. Typ pussas mer... men det känns så sjukt påtvingat att göra saker när man vet att det här gör vi för att jag ska kunna bli upphetsad nån gång. Ju mer övningar vi får, ju jobbigare blir det eftersom det känns som ännu fler grejor jag måste tjata och tvinga min pojkvän att göra.

Just nu är jag väldigt väldigt trött på att kämpa och hoppas på nåt som alltid bara gör mig ledsen tillbaka....

* Öva med penis
* Öva med 2 fingrar
* Dokumentera övningarna i en slags dagbok
* Smörja in med olja
* Tänka igenom ett samlag varje kväll innan jag somnar
* Burk-projektet
* Ta på mig själv och känna efter
* Onanera mer
* Försöka vara mer i nuet, tänka och känna utanför min hjärna
* Att inte köpa negativa tankar och försöka göra dem positiva
* Tänka att jag e snygg varje gång jag ser mig i spegeln
...... Det blir många saker som påminner mig varje dag om mitt "lilla" problem om man säger så. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0