Dagens samtal

Idag var jag hos min barnmorska och det va väl inte det roligaste mötet. Det har inte gått så bra att öva, då min fina pojkvän inte kan få stånd när vi ska öva. Så nu e jag tillbaka med att öva med mina 2 egna fingrar igen. Vill inte fortsätta tjata på att vi ska öva så jag får väl helt enkelt öva vidare själv och hoppas att han tar ett fint litet initiativ någon dag i framtiden. 

Vi pratade mycket om mina neggotankar, som jag bara inte kan få att försvinna. Hur får man automatiska tankar att försvinna? Även om jag försöker, med viljetankar, att vara positiv och "tänka över" de dåliga tankarna så finns ju dom riktiga och sanna tankarna ändå kvar där bakom. För att ändra min negativa syn på min egen kropp ska jag till exempel tänka: -Fan va fin jag är! , varje gång jag tittar i spegeln även fast mina riktiga tankar egentligen säger någonting annat.

En annan grej vi pratade mycket om är att hur bra det än går att trycka in saker där nere så skulle vi aldrig komma till en sån situation av lust, passion och kärlek att vi skulle kunna ha sex. Förspel finns inte och har nästan aldrig funnits och jag har ytterst svårt att ta emot någon typ av sexuell kontakt utan att mina tankar ska börja snurra och jag blir frånvarande, orolig och spänd. Tydligen ska jag börja öva mig på att bara vara i nuet och känna efter i kroppen, inte vid sexuella tillfällen för sånna är jag aldrig i, utan bara när som helst. Plus att jag ska ta på min egen kropp och jämföra hur det känns att ta på olika delar av den. Jag är inte alls sugen på det, men det e lika bra testa.

Det deppigaste med hela mötet var: - Kanske är det så att du och ***** aldrig kommer att ha sex.
Och ska jag själv vara helt ärlig och realistisk så tror jag faktiskt inte det heller. Även om jag kan ha 3 kukar i fittan förändrar inte det ett smack i vår "sexuella relation." Vi får helt enkelt leva resten av livet i celibat..för jag vill inte vara med någon annan. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0